Vrtićke skupine
Naši programi
U vrtiću provodimo slijedeće programe:
- cjelodnevni – devetosatni program njege, odgoja, obrazovanja i zaštite predškolske djece u dvije smjene (jutarnjoj i poslijepodnevnoj)
- program za darovitu djecu
- program predškole
- igraonica
Program za darovitu djecu provodi se u poslijepodnevnoj smjeni.
Rad predškole organiziran je u tri skupine i to u Trenkovu, Velikoj i Biškupcima.
Igraonica se održava 2 puta tjedno po 2 sata u prostorijama vrtića.
Cjelodnevni program
Osnovna zadaća programa je poticanje cjelovitog razvoja svakog djeteta, uz poštivanje individualnih osobitosti, a uključuje brigu o sigurnosti, zdravlju, prehrani, rastu i razvoju. Sadržaj i zadaće u skladu su s Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj.
U program se mogu uključiti djeca od navršenih godinu dana sve do polaska u školu. Program se odvija u primjereno osmišljenim i poticajnim prostorima, a provode ga odgojitelji predškolske djece. Uz stručnu pomoć pedagoga, psihologa, edukacijskog rehabilitatora i zdravstvenog voditelja oni vode računa o poštivanju prava i zadovoljavanju potreba sve djece u skupini, uvažavajući i posebne potrebe djece s razvojnim poteškoćama.
Tijekom godine program obogaćujemo kazališnim predstavama, odlascima na izlete u prirodu, posjetima edukativnog karaktera i organiziranjem sportskih i rekreativnih sadržaja (klizanje, plivanje).


Program za darovitu djecu
Osnovni cilj programa je razvoj specifičnih znanja, sposobnosti, vještina i interesa djece, podržavanje odgovarajućeg stila učenja, razvoj pozitivne slike o sebi, oslobađanje kreativnosti i razvoj divergentnog, asocijativnog i funkcionalnog mišljenja. Sadržaj i bitne zadaće temeljit ćemo na razvoju i potrebama djece koja će biti uključena u program i neće biti unaprijed određeni, već ćemo se voditi suvremenim pristupom situacijskog odnosno spontanog učenja.
Program predškole
Programom predškole nastoji se dodatno pripremiti djecu za uključivanje u sljedeći stupanj njihova odgoja i obrazovanja odnosno školski sustav i prihvaćanje školskih obveza. Pritom je igra, kao osnovna aktivnost predškolskog djeteta, osnovna aktivnost, sredstvo i metoda rada.
Cilj programa je razvoj kompetencija važnih za polazak u školu: komunikacija na materinskom jeziku, komunikacija na stranim jezicima, matematička i osnovne kompetencije u prirodoslovlju, digitalna kompetencija, socijalna i građanska kompetencija, inicijativnost i poduzetnost, kulturna svijest i izražavanje, „učiti kako učiti“ te osnovne motoričke kompetencije.
Predškola je prilika djetetu za stjecanje samopouzdanja koje će biti temelj daljnjem školskom učenju.


Igraonica
Ovaj program smo osmislili kako bi djeci koja nisu polaznici vrtića omogućili da se igraju i druže s vršnjacima. U program igraonice uključena su djeca predškolske dobi od treće do šeste godine. Igraonica se odvija dva puta tjedno u poslijepodnevnim satima.
Naša druženja u igraonici temelje se na humanističko razvojnoj koncepciji te potiču cjelovit razvoj djeteta. Aktivnosti koje se provode usmjerene su na zadovoljavanje općih i posebnih potreba svakog djeteta uz maksimalno uvažavanje dječjih prava na izbor sredstava za igru, prostora za igru, partnera u igri i duljini vremena provedenog u igri.
Zajedno se veselimo, igramo, učimo brojalice, pjesmice, glumimo u igrokazima te se uživljavamo u svijet bajki i na kraju kreativno izražavamo. Igrajući se stavljamo djeci osmijeh na lice, a dječji je osmijeh neprocjenjiv.